Happy Holidays Halloween
Planning a Halloween party? Want to try something different and creative, to grab guests’ attention, and without licking a single stamp? Then here is the solution: create and send fun Halloween cards with this unique WiiWare application!
Happy Holidays Halloween lets you make fun Halloween-themed e-cards and send them straight to friends' Wii consoles!
Choose a character and a costume, add decorations and even music, and then write a message to friends registered in your Wii Address Book.