BIT.TRIP CORE
BIT.TRIP CORE adds up to an exciting action/rhythm game that’s best played while zoning out on the tunes and letting the visuals swallow you whole. The experience is inspired by games from the 80s, only with a modern twist. The gameplay is entirely new to the series, leaving the single-axis controls of BIT.TRIP BEAT behind in favour of the ability to control two axes.