Experience a gripping journey inspired by Swedish folklore as you seek out a vision of the future in this first-person adventure. Few return from such perilous expeditions – will you be one of the lucky ones?
With each step you take across the gloomy landscape, Year Walk’s immersive atmosphere spreads from the TV screen and out through your Wii U GamePad. Unravel and solve cryptic puzzles found on your walk by using the GamePad in inventive and resourceful ways: examine your surroundings using a motion-controlled cursor, rotate objects by physically rotating the GamePad and listen for clues and hints through the speakers.
Unravel the mysteries which lie between fact, fiction, past and present in Year Walk for Wii U.