Spellcaster's Assistant
You are Emmy Epheremelda, a sorcerer in training/magical assistant. Your master is out on a mission and has left you in charge. All was fine and well 'til these annoying Tomeverme showed up and decided to wreck the magical library!
It’s up to Emmy to do away with these nuisances before Master shows up! And remember, it wasn’t your fault!