Shadow Archery
You are Shadow, a skilled archer of the realm. You must survive hordes of creatures by defeating them with your trusty crossbow. Find power-ups to defeat even tougher enemies! Power-ups will aid you in your survival against the ever spawning creatures of the realm! Arrows are limited, so make every shot count in this challenging, retro-inspired, arcade-styled game!