Masked Forces is an action-packed game where your main purpose is to eliminate your enemies by any means necessary.
With Masked Forces you get to test your shooting skills and enjoy a unique, fun experience.
In the game you can find an armour/weapon shop as well as plenty of upgrades that you can check out right away.
If you are a fan of action games or you just want to enjoy an immersive, exciting gaming experience you are bound to be impressed by Masked Forces!