BIO MIRACLE BOKUTTE UPA
BIO MIRACLE BOKUTTE UPA puts you in control of a superhero baby! Originally released in 1988 by Konami on the Famicom Disk System, this cute and quirky Japanese platform game stars an unlikely hero: a baby named Upa who can defeat enemies by inflating them with his magic rattle, and can bounce or ride on their balloon-like bodies!
Set in a magical kingdom, Upa is the prince and the most recent in a line of brave fighters. By accident, Upa smashes an urn that releases the spirit of Zai, an evil goat-like demon who proceeds to absorb the life force of the kingdom ’s adults and kidnap every baby! Thankfully, the urn was also home to a fairy who gives Upa a magical rattle to defteat Zai!