Ufouria 2: The Saga
Rampage through the fluffy feltwork arts-and-crafts recreation of the world of Ufouria, with your trusty crew from the original game in this exploration-based action side-scroller. Of course, newcomers to Ufouria are welcome too!
Familar characters and stages of the original game are back, transformed from their formal pixel art to charming handmade feltwork. Iron bead artwork also plays homage to the nostalgic pixelated look of the original.
A new threat...the icky Bumyon makes an appearance! The troublesome Bumyon sticks to everything and everyone and is quite the annoyance, but Hebe and crews can counteract them perfectly with their Popoons. Clean up the Bumyons that litter the planet and thwart the Utsujin's evil plans!