SuperEpic: The Entertainment War
In a not-too-distant future dystopia​, a single videogame development company, ​Regnantcorp, controls an Orwellian society by enslaving the population with their addictive free game​s.
As a rebellious racoon, along with your llama steed, you'll explore a surreal castle-like office full of enemies, challenges, secrets and corporate pigs.