Songbird Symphony
A heart-warming journey of discovery, as orphaned chick 'Birb' sets off to find his true origins. Follow this cheerful little bouncing bird who revels in singing, and guide him through this magical journey of stunning pixel art and gorgeous animation that shapes itself to your musical interactions! Chirp to activate platforms, and sing to the residents of the forest, learning new notes to aid you in captivating rhythm battles against the creatures of this sprawling, enchanting world.
In this journey of self-discovery, Birb will come across dozens of cheery denizens with joyful and bubbly animations. Fly your way across areas rendered in beautiful pixel graphics as you learn more about the tales of the forest.
Lead Birb across interconnected levels bursting with life and hidden areas to uncover. Pick up feathers along your way and find their owner to discover myriad of secrets and the lore of this magical world.