Rayman Legends: Definitive Edition
Rayman is coming to Nintendo Switch with Rayman Legends: Definitive Edition, including new exclusive content.
Rayman, Globox and the Teensies are off wandering through an enchanted forest when they discover a mysterious tent filled with a series of captivating paintings. As they look more closely, they notice each painting seems to tell the story of a mythical world. While focusing on a painting that shows a medieval land, they are suddenly sucked into the painting, entering the world, and the adventure begins. The gang must run, jump and fight their way through each world to save the day and discover the secrets of every legendary painting.
Exclusive to Nintendo Switch, the Kung Foot experience now offers a Solo Mode and a Tournament Mode for pitting up to eight teams against each other. You can also connect two consoles for playing in local co-op.