My Riding Stables 2: A New Adventure
Run your own riding stable full of horses and take good care of your animals and your guests. Ride freely around the open game world, through a wide variety of landscapes. The riding controls are intuitive. Speed, skill and courage are required for the mounted games – riding games that are both thrilling and fun! Train hard and claim victory in the tournament!