Minecraft Legends
The piglins’ Nether corruption is spreading across the Overworld, scorching everything it touches. Are you the hero who will protect this gentle land? Plan your strategy and face the piglins in epic battles – but be warned: they always fight back. Take on piglin bases by day and defend your allies after dusk. Explore lush biomes filled with treasures and perils, meet new friends, and reunite with familiar mobs. With the allays by your side, all that’s left to do is save the world.
Raise your banner high with the Deluxe Edition, featuring six additional in-game skins: one hero, four mounts, and an additional mount skin when it becomes available.