L.O.L Surprise! Remix: We Rule The World
Move into your new home, and gradually customize, furnish, and earn new items by attending various events. As you move around the world, you will encounter a variety of mini games and quests. Once quests are completed, you will earn glitter tokens that allow you to purchase items.