Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- The Hinokami Chronicles
Relive memorable moments from the Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba anime through the eyes of its protagonist, Tanjiro Kamado!
Choose from a cast of 24 fighters, including not only protagonists like Tanjiro Kamado and Nezuko Kamado, but demons like Rui (Lower Five of the Twelve Kizuki) and Akaza (Upper Three of the Twelve Kizuki). Pit your favorite characters against each other and enjoy never-before-seen matchups!