Yukar From The Abyss
Outside of our human world, there is another, Kamuy Mosir, the home of the Gods.
Our protagonist, tired and disillusioned with her busy life in Tokyo, decides to slow down and moves to Hokkaido for a fresh start.
One night, on the train home from meeting up with her friends, she dozes off and realizes she has missed her stop.
Panicked, she gets off the train and finds herself at an unfamiliar station called Kamuy Mosir.
Without warning, she is chased by the group and is captured by a young man. Her captor tells her that she is dead, and he will take her to the underworld, the land of the dead.
Still being pursued by other mysterious beings, our protagonist unexpectedly opens the door to the world of the Gods, where she must overcome fierce trials, and find her way around Nemuro, Kushiro, Sapporo, Otaru, Shiretoko, and many other places in Hokkaido. Perhaps even discovering what happens to forbidden love with the Gods.
Dictionary feature - Learn more about the ancient Ainu language, and quickly reference the definition of words.