Can you stop this madness?
Reaching the top to challenge the Necromancer is no easy feat, the pathways are narrow and full of traps: chainsaws, spikes, cannons, flamethrowers... On top of that, the floor behind you will start exploding if you take too long!
The main game consists of 5 areas of 4 floors each that you have to complete without getting hit a single time, otherwise you will be revived at the last checkpoint.