YONESAWARA HOSPITAL
The story takes place at a closed clinic and follows the disappearances that took place in the past.
The game has a ruin exploration mode without any horror elements, which can be played even by those who are not good at horror games.
You can explore the ruins in various situations such as morning, noon and night.
In Ruins Search Mode, you can use the camera function to take photos of the ruins.