GAME FEATURES
Meet the legendary free-to-play 3D tank shooter for Nintendo Switch! Become part of the community of players from around the world and join this modern shooting game and battle in a 7x7 format on your own or with friends. Research and upgrade armoured vehicles, use various tactics from aggressive onslaught to stealthy survival, and win! Choose a tank and become a battlefield hero!