Wood Block Escape Puzzles
Tease your brain in this challenging puzzle game where the player must move the red block all the way to the right side of the game board. However, other blocks obstruct the way which must be moved out of the way to unblock the red one. Unlock new difficulties by earning stars and reach the expert difficulty.