Wonder Boy: The Dragon's Trap
Cursed into a half-human, half-lizard monstrosity by the Meka-Dragon, you are in search of a cure! The only way you can return to human form is to find the Salamander Cross, a magical item with the power to remove curses.
With each dragon slain, the curse intensifies, transforming you into different animals! Explore large, interconnected locations populated with grumpy monsters and exotic dragons!
Play as the game’s classic character, Hu-Man, or as his brand new, long-awaited co-star Hu-Girl. You can also play as Lizard-Man, Mouse-Man, Piranha-Man, Lion-Man and Hawk-Man, and use their unique abilities to uncover the land’s deepest secrets.