Wizard Hunter: The End of the Magic World
Enter the incredible world of Wizard Hunter: The End of the Magic World! Control a monstrous beast, guardian of a magical crystal, whose destiny is to confront the dark forces that threaten its existence.
In this exciting game, you'll go deep into procedural dungeons, confronting hordes of creatures summoned by evil wizards. With each step you take, the danger grows, culminating in epic final battles against the mages that challenge you.
Are you brave enough to defeat them? In this revolutionary game that combines the most addictive elements of tower defense, Metroidvania and RogueLite, each challenge will immerse you deeper into its gripping story and gameplay.