Witch's Rhythm Puzzle
Battle as cute sexy witches as you drop blocks to the beat to clear rows your side of the puzzle stage.
Each stage contains a new kind of catchy rhythm and a new puzzle element for ever increasing challenge!
In a world where magic developed in place of technology, ten lovely witches live together in a grand tower to study and grow their mystical knowledge.