Imaginative weaving gameplay
Call your Weaver and set out on a journey to explore ancient dungeons, solve puzzles, challenge quirky creatures, and unravel the great mysteries of a long-forgotten past! Weaving Tides is a charming single-player adventure set in a world of magic and textile. Ride on the back of carpet dragons and explore a stunning landscape, as you soar above and dive below the weave.
Stitch and cut your way through the textile landscape. Use the Weaver’s abilities to wrap up your foes and conquer tricky dungeons and puzzles. Choose the Weaver which fits your playstyle and outfit them with mystic embroideries to further enhance their abilities.
Gather eccentric allies on Tass' quest to find his parents, assemble fragments of the past and eventually unveil the long-forgotten secrets of the woven world.
Unlock new, colourful ribbons for your Weavers during the campaign and use them in the playground feature to freely stitch and create your own digital embroidery.