Wave Break
Wave Break is the world's first skateBOATING game, inspired by arcade skateboarding classics. Grind, grab, kickflip and shoot your way through an explosive 80s crime-filled Miami Vice themed world.
Challenge yourself with familiar objectives, collectibles and high score missions. It’s skateBOAT or die as the rivalry between Wave Break’s usual suspects plays out in an episodic storyline involving guns, kickflips, and blood money.
Compete to be the best flippin’ champ in online ranked matchmaking, or group up with online friends in custom game modes.
Compete for high scores in Trick Attack, battle it out in Deathmatch, or practice and refine your skills in Free Play mode.
Create the park of your dreams using our advanced in-game Park Creator! Create and edit ONLINE with friends, or do it solo for super-focus.