War Zone Soldier: Battle Royale Shooter
For those who like to stand out in the game, there is a large selection of customisation for the character. Many different skins and hats will allow you to create a real warrior. Change your image and show what he is capable of on the battle field!
Survive in epic battles against 100 enemies, take part in fast-paced battles against 20 enemies - choose any mode to your taste, accept the challenge and pour fire on your enemies!