War Dogs: Red's Return
Living in the periphery of a technologic paradise, the outcasts of society live under the domain of the many gangs that control the suburbs. Among them is Red, a young fighter going back home after a year away, finding it immersed in conflict. After seeing his old friends, he needs to discover who is responsible for this chaos and end his plans before it's too late.
Make use of special techniques and powerful abilities called Breaks to gain an advantage and change the course of combat.
Follow Red in the first part of his saga, facing several challenges to uncover the reason behind the current chaos state in the suburbs. (More levels will be launched in a near future).
Face alternative daily levels on Mission mode, with each time more chances to receive rare rewards based on your performance.