Viki Spotter: Undersea
Do you have the courage to dive deep into the bottom of the dark, mysterious sea? Making such decision is not so simple, because the sea holds many mysteries, deep beneath the water column. Our brave little friend Viki, for the umpteenth time, has taken up the challenge and, without hesitation, decided to go on an adventure into the watery abyss. Will you follow her or stay on the safety of the shores?
Do you know who lives at the bottom of the ocean? Viki has long dreamed of scuba swimming and exploring the depths of the sea in order to find out. She is definitely the most single-minded person you have ever met, but even such determinded explorers require assistance and friendly advice from time to time. Join Viki in a fascinating underwater adventure and help her deal with a lot of impressive, colorful pictures, between which you will need to find all possible differences! In the depths are grinning seals, chests with various treasures safely hidden away, fish of all shapes and colors you can imagine, vivid coral polyps and much more, awaiting for you to discover them!