Viki Spotter: Megapolis
Viki Spotter is truly an infatigable girl. She has already seen many interesting things the world has to offer: a farm full of cows, meow cats and haystacks and the mysterious depths of the sea where colorful fish, corals and flashing silhouettes of submarines awaited her. This time things will get more prosaic, but no less exciting! You will have to visit an enormous city, where it's inhabitants wearing colorful shirts, cyclists on their swift bikes, friendly animals living on the streets and much more are waiting to be discovered. So many things can be found in the colossal metropolis! Help Viki spot all the differences in the pairs of pictures provided. You, her loyal and trustworthy friend, are her last hope!