Yuko Aso was an ordinary high school girl, but now she begins her journey as the new Warrior of Valis. Her duty is to defeat Rogles, the evil ruler of Vecanti and his 4 Vogue generals and retrieve the five shards of the Fantasm Jewel. The legend of the Warrior of Valis begins here.
From gameplay to visuals and sound, everything about this new “origin of Valis” is powered up from its original release.