Ultra Hyperball
In the ultimate sport of Hyperball, have you got what it takes to be the ultimate champion?
Climb the ranks in the game's single-player Story Mode. Play as Jay, an unlikely hero, battling against the odds to join the Hyperball league!
Endless fun with friends or alone, Hyperball is the sport of the future you can play today!