Ugly
In this dark and twisted fairytale, nothing is as it seems. Explore the desolated recesses of a tormented nobleman’s mind as you progress through challenging puzzle rooms and topple towering bosses in this reflective puzzle platformer.
Use an innovative mirror mechanic to create a shadowy reflection of yourself that you can swap places with to solve puzzles and make your way around this wicked place full of secrets and awash in tragedy. It will take logic and skill alike to survive this perilous journey of self-reflection.
A deeply stirring narrative is waiting to be discovered as you strive to untangle the cobwebs obscuring your past. The mirror reveals all…but beware. Sometimes, the truth is ugly.