Twin Mind: Nobody's Here Collector's Edition
An alarming phone call from Randall's friend Rebecca - a science center employee - is the reason two outstanding detectives you play as get caught up in a sci-fi thriller story full of personal drama.
A scientist's death is considered being an accident, but this theory is being contradicted by the following facts: the closed from the inside door and multiple signs of a struggle on the victim's body.
But the security footage shows no one but the victim himself! Something isn't adding up here, and you are to figure everything out! Solve tricky riddles and find out the truth.