Twin Mind: Ghost Hunter Collector's Edition
When an innocent young woman is found drained of her blood in a movie theatre, the police dub this dangerous new killer “Dracula.”
The victim’s friend appears to be the main suspect, but when the twins dig further, the case takes an unexpected turn!
Can you help Eleanor and Randall get to the truth and stop the killer before they strike again?
Find out by solving puzzles and taking on exciting challenges in this Hidden-Object Puzzle Adventure!