Troupe
Troupe is a 2D platform adventure game, and takes the classic formula in which the player controls a clown and tries to get out of a haunted castle.
Despite the inspiration in 2D platform games, the player is not limited to linear pathways or where to start the game, having complete freedom to decide which order to take and rescue his team, gaining new abilities as the game progresses.
Troupe is set in a fictional medieval universe and a cast of five characters, each with their own story, goals and abilities. And the castle where the entire game takes place is divided into three sections, each with specific characteristics and challenges.