Happily hop your little goat through this modernised vision of classic and beloved arcade gameplay. Totes the Goat is a charming game with vibrant voxel art and a cast of fun playable characters to unlock. It will have you leaping like a kid in no time!
Jump from platform to platform – bringing each one back to life – while avoiding hazardous Wily Wolves, Cranky Crows, and Bully Bears – oh my! Once a level is fully rejuvenated, hop down to the next level for an endless journey of jumps!