Tiny Racer
Try not to fall on Monkey Bridge. Hold on tight and be careful on the ramps in Forest Jumper. Watch out for sharp turns and be the first in Rock Heaven. Don’t let the messy kitchen beat you in Cooking Madness. Speed through sunbeds and surfboards right to the finish line in Beach Party.