Tiki Party: Quiz Game with Friends
We propose a great fun game with more than 150 exciting and curious questions to connect and chat with your guests, friends and/or family.
The questions will put you in imaginary situations where you will have to choose your favorite option or state your opinion. Be honest to make this experience even more fun and don't pass on a question until it's answered.
Tiki Adult: Play with your friends and forget about screens for a while. The questions are exclusively designed to make you laugh, confess your secrets and show incredibly funny opinions.