They Bleed Pixels
As an anonymous student of the Lafcadio Academy for Troubled Young Ladies, you must battle through your nightmares to defeat a curse that’s slowly transforming your body into a clawed demonic form.
They Bleed Pixels balances a perfect mix of fast-paced acrobatic platforming and fierce, one-button, slash’em up combat. By suppressing your urge to button mash in favour of focusing on stylish and smart kills, you are rewarded with checkpoints you can choose when to place for safety... or try your luck by holding onto them for extra bonus points.