The Legend of Shadow: Mask of the Force
Collect the masks of power scattered across multiple dimensions and use your skills to challenge the gods!
Create your own colorful and powerful battle strategy by combining more than 50 different masks and skills from around the world.
The music written by Manami Matsumae(a game music composer famous for the Mega Man series) and the dreamy graphics of shadows make the game even more enjoyable.
・The more stages you conquer, the more locked parts of the ruins are released, and the more areas and buildings you can use are available.
・Using items obtained by defeating monsters, you can level up and grow the buildings in the ruins to challenge yourself against more powerful enemies.
・There is a unique “Shadow Subordinate System” that allows you to summon enemies and make them your own subordinate.
・Each type of weapon, including swords, spears, and axes, has unique characteristics and movements, enabling strategic combat by selecting the right weapon for the stage.
・The “Transcendent Weapon System” adds fun by equipping a transcendent weapon and entering a transcendent state during battle, allowing you to defeat long-distance enemies more quickly.