The Legacy: Prisoner
The search for a lost artifact takes you to another world! Take an exciting journey in the realm of an ancient civilization.
"Legacy: Prisoner" is a HO adventure game, with a huge number of exciting mini-games and puzzles, which will take you right into a maelstrom of fantastic events in a distant world!
When Diana, a young employee at the Museum of Natural History, notices a guard carrying away a rare Mayan bust, she rushes after him without thinking twice. But the pursuit takes an unexpected turn. Diana finds herself in another world, and not for the first time... And the way back is closed to her! Learn who will help Diana to face the numerous challenges awaiting her. Accompany them in their journey to the very end! In order to rescue a prisoner from an ancient temple and return home, Diana will have to complete a wide range of dangerous tasks, search temples and dungeons, conduct ancient rituals, and make some unusual friends who can help her. An unforgettable adventure awaits!