The Hero with a Thousand Arms
The game contains a total of 10 mini-games, each lasting about one minute. During gameplay, player can earn "stars" as rewards, and using stars in the game produces different special effects. Additionally, stars can be used like arcade game coins to restart mini-games that have ended in a game over. So, even though it may be challenging to handle multiple games at the same time, as long as players can continuously obtain star rewards, they will have the seeds to reignite the fire of victory, while also adding a certain level of strategy to the game.
In addition to the challenge mode and gallery mode (which allows player to play each mini-game individually), the game also comes with a level editor. Player can freely combine different mini-games to discover and challenge themselves with various interesting combinations.