The Galactic Junkers
Being the captain of a spaceship can be hard, especially when there’s a price on your head. Bounty hunters, space pirates, and even the Galactic Union are trying to hunt you down. All that stands between you and oblivion is your wits, your crew, and your trusty ship.
The Galactic Junkers is a comedic action-adventure space combat game that puts you in the role of a space captain on the run. Your ship might be falling apart and your crew isn’t the best but with a little luck you can keep everything ship-shape. Upgrade your ship, hire new crew, steal supplies and equipment, and keep searching for the truth of why everyone wants you dead.