The Forgotten Room
Play as paranormal investigator John “Buster of Ghosts” Murr as he explores yet another mysteriously creepy house.
This time he’s on the case of Evelyn Bright, a 10 year old girl that went missing whilst playing hide and seek with her father.
Will John solve the mystery of the missing girl and discover what really happened in the forgotten room? Tune in right now to find out!