The Experiment: Escape Room
While visiting a well renowned doctor, you notice something is amiss at his office. Before you realize what's going on, he drugs you and you fall asleep. When you wake up, you are sitting on a chair in the back room, locked and unable to get out of the building. You can tell that the doctor is running some kind of experiment on animals and people and you are his next subject!