Tennis Tournament Hyper-Casual
Immerse yourself in the exciting world of our competitions, where precious trophies - cups - are at stake! Exciting tournaments consisting of three intense matches await you. However, be careful, because if you lose, the score is reset to zero and you start over. The competition ends as soon as you or your opponent reaches 3 points. But victory is not the end! An exciting bonus scene awaits you where you can collect precious diamonds.
And that is not all! There are over 20 unique characters available in the store, each with their own unique skills and abilities. Choose your hero and join the battle for the cup!