TacTac Prologue
A puzzle-adventure game about Dunai, a young guy from Gaab. He is soon moving to the big city, but before doing so, he has to say goodbye to his loved ones. On his way, he'll have to solve a new case: the disappearance of his best friend.
Freely explore the village of Gaab. Find all kinds of colorful characters and investigate the town to unveil the secrets that this curious town hides. Also, the circus has come to Gaab, go take a look at the attractions and the games it offers. You can even ride the Ferris wheel!