TOUHOU Spell Bubble
A fusion of rhythm and puzzle in a simple to pick up action puzzle game! 20 characters and 50 arranged tracks from Touhou to do battle with!
A simple to control puzzle game with an added layer of rhythm-action combine to produce a whole new puzzle experience played to a catchy beat!
Make use of all 20 characters from Touhou Project, including Reimu and Marisa, and a total of 60 different spell cards to aim for victory!
The game also includes a story mode that you can play by yourself. Travel through the world of Gensoukyo and enjoy an original story, only available here!
You will fight against strong enemies with designated characters and spells in the challenge mode.
A total of 50 tracks including, of course, many fan favourites along with 12 exclusive, new tracks only available in Spell Bubble!