Sword of Glory
Your hero's soul fought alongside the gods to defeat the Titans. At the end of the war, however, you were betrayed by your masters. Now, hundreds of years after your defeat, the Death God resurrects you and your soul so you can take revenge!
Control your gladiator, travel through the different cities and fight on different arenas using skills and magic to defeat opponents.