Supreme Car Parking Simulator 2024
Supreme Car Parking Simulator 2024 belongs to the category of parking simulators. The player has at his disposal a garage with different cars, which he can purchase during the game. There are many missions that the player must complete. The goal of each mission is to park the car correctly in the predestined place. In each level, the way to the parking place is shown. But it's up to the player to follow it or not. The game has realistic graphics, which give you the feeling of being present in the scene where the action takes place. If you love challenges, this game is for you.